Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO)v rámci národného projektu 'Podpora internacionalizácie MSP', ktorý je realizovaný v rámci Operačného programu Výskum a inovácie, v termíne 16.–20. februára 2020 pripravila pre desať slovenských malých a stredných podnikateľov platformu pre ich možnú prezentáciu v rámci spoločnej expozície vo vizuále značky Slovensko GOOD IDEA SLOVAKIA na 25. ročníku medzinárodného veľtrhu Gulfood Dubaj 2020, ktorý je jedinečným medzinárodným potravinárskym veľtrhom v regióne Blízkeho Východu. Gulfood Dubaj je najväčší prezentačný a kontraktačný veľtrh potravín a nápojov na svete. V tomto roku veľtrh privítal viac ako 98 000 návštevníkov zo 193 krajín na viac ako 1 milióne štvorcových metrov výstavného priestoru. V rámci spoločnej slovenskej expozície sa predstavili spoločnostiANI Slovakia s.r.o., BioTatry, CatManPeople s.r.o., Erik Márton s.r.o., Gas Familia, s.r.o., Healthy Food Supplements s.r.o., Imrich Goliaš - LIANA-GOLF, MARVA s.r.o., SB- Medical s r.o. a TEKMAR SLOVENSKO s.r.o.Cieľom účasti slovenských spoločností v spoločnej národnej expozícii bola možnosť prezentovať svoju podnikateľskú činnosť a predstaviť zahraničným partnerom sortiment svojich výrobkov, ako aj nadviazať obchodné kontakty s cieľom uzatvorenia obchodných kontraktov a exportu výrobkov do zahraničia.Význam participácie Slovenska na veľtrhu Gulfood Dubaj 2020 podporil svojou návštevou aj dezignovaný veľvyslanec Slovenskej republiky v Abú Dhabí Michal Kováč, ktorý počas svojej návštevy na spoločnej expozícii diskutoval s každým zástupcom zúčastnených spoločností o ich výrobnom programe a o možnostiach vstupu na trh Spojených arabských emirátov.SARIO v rámci celého obdobia implementácie národného projektu'Podpora internacionalizácie MSP' plánuje zrealizovať na medzinárodných veľtrhoch a výstavách v zahraničí približne 75 národných expozícií.Aktuálny harmonogram podporovaných veľtrhov a výstav pre rok 2020je dostupný na tomto linku.