Location Bratislava Ak poznáte vo vašom okolí šikovného podnikateľa / podnikateľku alebo ste to práve vy, neváhajte a zapojte sa do súťaže EY Podnikateľ roka 2013. Uzávierka prihlášok je 30.novembra 2013. 8.ročník súťaže vyhlasuje EY Slovenská republika s cieľom oceniť slovenských podnikateľov, ukázať ich príbehy a odhodlanie, s ktorým každý deň bojujú za plnenie svojho sna. Táto súťaž sa postupne stala jedinou svetovo uznávanou súťažou svojho druhu. Koná sa vo viac ako 50 krajinách na šiestich kontinentoch a vrcholí celosvetovým finále, na ktorom sa zúčastňujú všetci národní víťazi. Víťaz národného kola súťaže získava titul EY Podnikateľ roka a postupuje do svetového finále, ktoré sa koná v júni 2014 v Monte Carle. Hlavná kategória: EY Podnikateľ roka Ďalšie kategórie: Technologický podnikateľ roka, Začínajúci podnikateľ roka Voľbu uskutočňuje porota zložená z nezávislých a nestranných odborníkov z akademickej a podnikateľskej sféry. Tomáš Bel (Podnikateľ roka 2010) zakladateľ a riaditeľ spoločnosti EXIsport s.r.o. Miroslav Trnka (Podnikateľ roka 2006) konateľ spoločnosti ESET, spol. s r.o. Róbert Šimončič generálny riaditeľ Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) Rudolf Sivák rektor, Ekonomická univerzita v Bratislave Oliver Brunovský konateľ vydavateľstva TREND Holding, spol. s r.o. Michal Štencl (Podnikateľ roka 2009) zakladateľ a predseda predstavenstva spoločnosti Sygic, a.s. Ľuboš Fellner (Podnikateľ roka 2011) zakladateľ a riaditeľ spoločnosti BUBO travel agency, s.r.o. Vladimír Levársky (Podnikateľ roka 2012) predseda poroty, generálny riaditeľ spoločnosti OMS spol. s r.o. Peter Zálešák (Podnikateľ roka 2008) predseda predstavenstva spoločnosti NAY a.s., Súťaž je výnimočnou príležitosťou, ako oceniť mnohoročné úsilie mimoriadnych mužov a žien. A zároveň je prínosom aj pre víťazov. Zahraniční víťazi uviedli, že titul EY Podnikateľ roka: • významne posilnil ich reputáciu (91 %), • zlepšil morálku ich zamestnancov (52 %), • zlepšil vzťahy s úverovými inštitúciami (42 %), • prispel k lepšej prezentácii ich spoločností v médiách (58 %). Zdroj: Ernst&Young Viac informácií o súťaži www.podnikatelroka.sk.